Merhaba arkadaşlar sürekli olarak konu açmak veya rady10.com'un hali hazırda bulunan yayın topiğinde yazmak yerine kişisel olarak böyle bir sayfa açmaya karar verdik .
( Çünki az yayın yapıyorum , çünki genelde dünyadan Absürd bir şekilde bahsediyorum. Ayrıyeten tavsiye ediyorum

)
Ayrı bir topik olarak açma nedenlerimin bir taneside bu dolu içeriğin hazırlanması uzun sürdüğü için haftanın belli olmayan günlerinde yayına girmem .
Vede bugün arkadaşlar ; [18 Haziran 2010] Tarihinde
Saat : 18-20 Arası Absürd bir yayınla sizlerle beraber olacağım . Winamp ile doğrudan dinlemek için Tıklayın .
Bugün dolu bir içeriğimiz vede çok güzel hazırlanmış bir müzik arşivimiz var .
Bir göz atmanızı tavsiye ediyorum
Teşekkürler .