Açıkçası bunun kul hakkı olacağını sanmıyorum çünkü zaten 1 kuruş diye bir para yok. Sadece bir pazarlama hilesi. 9.99 dendiğinde, 10TL'den daha az gibi duruyor, olay basit bir pazarlama hilesinden ibaret, psikolojik olarak etkilemek amaçlı. Zaten kimsenin 1 kuruşu isteyeceğini düşünmüyorum.