Banlanmışsın ama demek istediğim 70 $ ödüyorum domain alım hizmeti için.

Bu para godaddy alıyor domain anlaşması her ne sonuc olursa olsun 70$ ı ödemiyormu?

Yalnız anlaşırsa domain parası ve komisyonu ödeyip alıyoruz? Doğrumu ..

Demek istediğim bizim 69$ nereye gidecek ne olacak ödenecekmi red edersem