Banlanmışsın ama demek istediğim 70 $ ödüyorum domain alım hizmeti için.
Bu para godaddy alıyor domain anlaşması her ne sonuc olursa olsun 70$ ı ödemiyormu?
Yalnız anlaşırsa domain parası ve komisyonu ödeyip alıyoruz? Doğrumu ..
Demek istediğim bizim 69$ nereye gidecek ne olacak ödenecekmi red edersem