Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Arkadaşlar dedicated sunucu satın alacağım TR den. şimdi yurt dışı hatları 10 mbit 100 mbit gibi oluyor. TR de ise 5mbit lik sunucular görmekteyim. 5mbit çok az değilmi ? bir de diyelim ki saldırı oldu o durumda sunucu ne olur ?