Arkadaşlar dedicated sunucu satın alacağım TR den. şimdi yurt dışı hatları 10 mbit 100 mbit gibi oluyor. TR de ise 5mbit lik sunucular görmekteyim. 5mbit çok az değilmi ? bir de diyelim ki saldırı oldu o durumda sunucu ne olur ?