utku1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/webmoney-paypal-2...lik-islemleri/
Daha rahat bulursunuz hocam konu yanlış yerde
Mutli topic yapalım o zaman
Radmin kusura bakma, db şişiyor ama