OsmanaGGa1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
http://gezgindervis.com/gul-guzeline/

bunu yapmıştırm hoşuna gitmişti..helede o günleri sayıyor ya orası bide mustafa cecelinin müziği çok deli olmuştu(o söyledi )
Bu sayfa forumda sevgililer günü scripti olarak geçiyordu. Birz düzenlemişsin fakat içindeki yazıyı bile değiştirmemişsin

Neyse daha orjinal birşey olması lazım. Tamam dediğiniz gibi bir kız sayfanın html mi flash mı olduğunu anlayamaz fakat arasındaki farkı elbet anlar