GitmekaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ban Yemezsin hocam. Aynı ip üzerinden birden fazla giriş yapılabilir. İnternet cafe vs alanlarda aynı ip'ten giriş oluyor. bir sorun olmaz olursada internet cafe'den baglaniyorum ve tüm bilgisayar ayni ip üzerinden dersin.
Kime diyeceksin bunu Ve kayıtlar sadece ip üzerinden değil bilgisayarın MAC adresinden tutun tüm bilgileri kayıt oluyor.

Ama problem olmaz, yıllardır 3-4 hesabı aynı bilgisayardan yönetiyorum, problem yok.