arkadaşın vps'i bende , yalnız içinde litespeed yok ve ram 1 GB ödemeyi de 1 hafta önce yapacaktı ki bugün yaptı. İyi ki konuyu görmüşüm.

fiyatı ise 70 tl'den anlaşmıştık fakat 60 tl ödedi. gelecek ay hiç affetmeyecem günü geldiği gün ya ödeme yapılır ya da gider.