BlancVier adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam 3 kilometre 250 metre koştuk. Ben Bursa'dayım. Fatih Sultan Mehmet Bulvarın da oldu koşu.
Ne koşuydu be Osman'ım Koş koş bitmedi Belediye başkanını bile solladık