Konu
Olimpizm gönüllüsü olalım!
16-06-2010, 21:10:12
#8
nightclub
BlancVier adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam 3 kilometre 250 metre koştuk. Ben Bursa'dayım. Fatih Sultan Mehmet Bulvarın da oldu koşu.
Ne koşuydu be Osman'ım
Koş koş bitmedi
Belediye başkanını bile solladık