kendiside oturup sana bana mail atacak değil ya
bence inanma ama sen kaldır yinede
Öyle deme hocam

Serdar ortaç zamanında tek tek gezip mail atıyordu eski mp3 işi yapan arkadaşlar bilir.Ben tanıdığım bir abimden (müzisyen) duydum bunu.Bence hiç gereği yok kaldırmak en mantıklısı ne olur ne olmaz.