leonitef adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eskiden adsense tıklamasında bannerin herhangi bir bölgesine tıklamak yetiyordu. Sonra linke tıklanması şartını getirdiler vs. Bir de sanırım ziyartçinin 10 saniye gibi tıkladığı sitede kalma süresi var. Yani bu işten kazanmak gittikçe zorlaşıyor.
imza
:-)