blogevim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ödemenizi aldıgınızı da belirtseniz iyi olurdu
Öbür mesajımda ödeme ile ilgili birşey yazmadığım için, halen post atımı devam etmektedir yazdığım için ödeme ile bilgi yazmadım, kusura bakmayın.