doğru düzgün tıklar sayılmıyor gelir iyice düştü çoğu kişide ne yapmaya çalışıyorlar anlamadım.
en azından ödeme yapıyor,
hiç olmassa reklamlar siteyi kasmıor tabi bizim devletimiz engel koymazsa,
güzel yerleşim ve kaliteli ziyaretçide masrafınız çıkıyor
bu yuzden adsense mecburen