Valla arkadaşlar bu adsense işi hayra alamet gitmiyor. Bundan 3 yıl önce ilk başladığımızda tık başı gelir yüksek ve hit kolay geliyordu. Şimdilerde ise tık başı gelir eski dönemin nerdeyse 6 da birine düştü. Hit çekmek te 3 kat zorlaştı. Nereye gidecek bu işin sonu merak ediyorum. Acaba bu durum sadece türkçe içeriğe özgü birşey mi yoksa tüm dünyada mı webmaster lıktan para kazanmak zorlaşıyor?