Yorumlarınız için teşekkürler. Fazla rep verdiğim için değerlendirme yapamıyorum, kusura bakmayın.
uNFearLesS, inşallah sizin dediğiniz gibi olmayacak. Yapamazsak bile, içerisinde bulunan emekler için kapatmayız... Bekleyip göreceğiz, teşekkür ederim.