Gerçekten denebilecek herşeyi dillendirmissin. İnsan düşünüyor bu dünyaya çoçuk getirmek ne kadar mantıklı.
Hadi getirdin diyelim bu pislik bu bataklığa sürünmemesi için nasıl bir yol izlersin gerçekten çok kafa karıştırıcı sorular. Ben liseye gidiyorum herkezin elinde telefon ders de faceye giriyolar. Sınıfta kız bir anda bağırmaya başladı. Şeref.... şer... diye hocalar sakinleştirdi..

Tenefüste arkadaşları sordu ne oldu ya filan diye. 'Kıvanç beni aldatmış..' daha geçen hafta sevgilisinin ismi murat dı... Ve ben daha lise 1 e gidiyorum... başka söze gerek yok heralde..