Sayın Mod arkadaşım.. İşinize karışmak gibi olmasın ama bence bu konu artık kilitlenmelidir.

Konuda o kadar çok report edildi ki bence kişilerin r10 dan uzaklaştırılmasında çok geç kalındı..Zira seviyesiz yapılan yorumlar ve hemen arkasından gelen hakaret dolu yorumlar r10 unun kalitesini düşürmektedir.

Not : Yazdıklarımı yanlış anlamayınız.Sadece kişisel fikrimdir.