Baltalamak değil amacım ancak referans belirtmemişsiniz yeniyseniz en azından bunu belirtiniz.
Çünkü burada hatrı sayılır Joomla yapanlar ( biz dahil ) var ve doğal olarak onların işlerine ortak gelecekse bence bizde onlarda isterki hakkıyla yapanlar gelsin ki laf edilmesin. Yada Joomlayı tercih edenler sorun yaşamasın amatör işler ile.