Merhaba; şuan itibari ile uzun bir süredir kurumsal mail kullandığım siteyi acamıyorum.

Google'un verdiği mail hizmetini kullanmaktayım ama serverdebir sorun var sanırım mail.google.com açılıyor fakat mail.firmaadi.com açılmıyor bu servisi kullanan varmı sizde?