Merhaba
Litespeed'i çıkarmanıza gerek yok. Litespeed yerine apache kullanırsanız
RAM kullanımı artacağından performans düşer.

İmzamdaki 1 GB olan pakete gözatmanızda fayda var. Yüksek
performans alabileceğiniz bir konfigurasyondur.