Konu
Olimpizm gönüllüsü olalım!
14-06-2010, 11:52:24
#7
BlancVier
hostingsiteniz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
kayit yaptırmıştım. Gitmeyi unuttum. Kaç km koştunuz arkadaşlar ? Parkur nereden nereyeydi ?
Hocam 3 kilometre 250 metre koştuk. Ben Bursa'dayım. Fatih Sultan Mehmet Bulvarın da oldu koşu.