RebeLMasteR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
x2841x hile varmı delikanlı gibi?
Ya abi okadar admin var izleyin beni saçma sapan konuşmayın öldüremiyorsunuz sonra hile var diyorsun ayıptır ya...
Yok uçuyormusum al deliciyi vur yere sende uç 8 yıldır oynuyorum bu oyunu iyi oynuyorsak napalım ne gibi hile olabilir ölümsüzlükmü ?
Yo ölüyorum.
Silahmı gözünüzün önünde alıyorum.
Uçuyormuyum al deliciyi sende uç..
E ?
Bazıların günahlarını böyle alıyorsunuz adamlara iftira atarak buzamana kadar tek bir hileci vardı oda tostçu denen bir şahıs.
Gerisinde yokdu.

Okadar adamı banlattınız oyundan onların hiçbir suçu yokdu adamı öldüremeyince banned.