Çok zor bir durum askerliğini doğuda uç karakollarda yapanlar bilirler sadece baskın olduğu zaman değil her zaman yaşanan bir zorluk var acaba sorusu son güne kadar hep akıllarda oluyor.
Vatani görevini Jandarma Komando olarak yapmış ve o psikolojiyi çok iyi bilen ve yaşamış birisi olarak yazıyorum.
Bundan önceki baskında Aktütün Karakol Komutanı olarak orada bulunan Komutan Ankara'ya tayini çıktından sonra tekrar doğuya bizi denetlemek için gelmişti. Bize öyle şeyler anlattı ki kendi durumumuzdan şikayetçi halimizden utanıp ağladığımızı hatırlıyorum.
Burada herkes çok rahat -rep +rep derdinde bu durum gerçekten ne kadar rahat olduğumuzu gösteriyor.
Bu durumdaysak orada bizim için kendilerini feda edenler nedeniyle