Bizimkilerin zihniyetine hastayım ya... https://www.r10.net/google-haberleri-...anlatiyor.html

buradaki yazıyı belirli oranda etkileyici buldum... Google'ın giderek gücü tekelinde topladığı bir gerçek. O ayrı bir tartışma konusu...

Ancak dediğim gibi bizimkilerin zihniyetine gerçekten hastayım. Binali bey bu yazıdaki gibi google tekelmiş, google internette kullanıcılara ne sunarsa onu almak zorundasınız bu tehlikelidir diyor mu??? Yok.. O diyorki paramızı versinler kardeşim. Versinler öyle tekel olmaya devam etsinler! Bizimkilerin zihniyeti hep bu olmadı mı Allah aşkına! Parasını verdikten sonra .... bi tarafımızı sorun değil... Ardı arkası kesilmeyen özelleştirmeler de bunu göstermedi mi? Paralarını verdikleri müddetçe girsinler içimize sıkıntı yok!

Bu sadece günü kurtarmanın, arkabalarını kısayoldan zengin etmenin derdinde olanların izleyeceği bir yoldur. Yahu siz TTNETi, Telekomu sattınız daha ne yapacaksınız... Bugün 15 liralık konuşup 40 lira 50 lira fatura ödüyoruz. Devlet her taraftan sokuyor sokacağını bize peki hizmet nerde??? Sürekli kopup duran internet bağlantımıza mı şükredelim, yoksa birbirinden pahalı internet servislerine mi arkamızı emanet edelim...

Zorunuza gidiyor olabilir ancak TÜRKİYE CUMHURİYETİ kurulduğu günün şartlarında geleceğe ait ideallerle kurulmuş ancak bugün geçmişe ait törelerle yönetilen bir ÜÇÜNCÜ DÜNYA ÜLKESİDİR. Uzun vadede vatanımızın çıkarını gözetmekten vazgeçilmiş, günü kurtarmanın peşine düşülmüştür.

Bu durumdan da ancak bugün ***ünü rahat bir yere oturtabilenler memnundur. Ancak bundan 5 10 yıl sonra hepimizinki tehlikeye girdiğinde yaptıkları yanlışı anlayacaklar.

Her zaman söylediğim gibi YASAKLAMAK, bir çözüm olamaz. YASAKLAR çözümsüzlüğünüzü, acizliğinizi gösterir. Youtube un Atatürkü öven, Türklüğü yücelten binlerce videosu için devlet teşekkür mektubu yolladı mı hiç de karalayan videolar için onu kapatabiliyor! Ayrıca kapatılan binlerce websitesi var, sadece Youtube değilki...

Bazıları da siteleri savcılar kapatıyor demiş. SAVCILAR, KANUNUN GEREĞİNİ YAPAR YAPMAK ZORUNDADIR... KANUN u hazırlayan adamlar adam gibi hazırlamamışsa savcıların buna yapabilecek birşeyleri olamaz. Kanun çıkarmak kimin görevidir?

Bir sorunun var olduğunu kabullenmeden, sorunu çözemezsiniz... Türkiye çözüm üretmekte başarılı bir ülke değildir. Türkiye'nin tek çözüm anlayışı "kelleleri vurula" dır... Ancak adını hatırlayamadığım hatırlamak için de çok uğraştığım bir düşünürün de dediği gibi "Yazık hala suçluyu asıyorlar, suçu yargılayan yok".

Bu memleket hepimizinse şu adamları utanmadan savunmaktan vazgeçin artık.. Bu adamlar bizim GELECEĞİMİZİ SATMIŞTIR. Günümüzü İPOTEK altına almıştır.

Elbette devleti ayakta tutan şey vergidir. Namuslu her vatandaşın, her işverenin vergi vermesi gerekmektedir. Her faturada türlü çeşit vergi alıyorlar zaten. Ancak karşılığında hizmet görmek gerek. Karşılığında tek gördüğümüz şey satılmak.

Ayrıca Türkiye Google'ı dize getirdi nasıl bir başlıktır ya. Bir Türkiyeli olarak bundan utandım. Türkiye bir websitesini dize getirdiği için övünebilir mi ya? Almanya höt dedi mi siteler kanunlarına uyarken biz google yetkilileri ülkemize gelip görüşecekler diye seviniyoruz. Sonra Türkiye şereflidir bilmem ne. Şerefimiz bu kadar mı bizim?

Fikir ayrılıklarını bi tarafa bırakıp, artık gerçeği kabullenmek gerek. Çünkü para gerçekten gelip geçen birşeydir. Şu an cebinizde veya devletin cebinde olması, yarın da olacağı anlamına gelmez. Yarını da düşünmek gerek.