Konu
Dosya hosting Açıldı
14-06-2010, 00:21:14
#148
delicoban
Ben sistemi kullanıyordum ama ilerisi için kötü bir sistem diyebilirim...
Altyapı tam oturmamış durumda sürekli bağlantı gidiyor...