Teşekkürler Arkadaşlar Bilgilendirme İçin .
Ben Şuan Alastry İle Çalışıyorum Çokta memnunum . Herhangi Bir Sorunla Karşılaşmadım Sadece mareze İzin Vermiyorlar. 2-3 Kişi Sunucu Alalım Diyoruz Ama Bakalım. Nasip Tekrardan Teşekkürler.