Edward Nortonun mükemmel oyunculuğunun etkisi unutulmaz gerçekten. Edward Norton olmasaydı bu film bu kadar sevilmezdi. Zaten filmin oyuncuusndan çok oyuncularını seçen yönetmen yardımcısıdır da.
Her ne kadar kapitalizm eleştirisi yapsa da bu filmde oynayan oyuncuların kapitalizmin kucağında hollywood züppeleri olması oldukça düşündürmüştü beni.
Tayland'dı sanırım dvüş kulüpleri açıldığını duymuştum geçen sene.