Konuda yardımcı olan arkadaşların yazdıklarına bakıver , gerekli bilgileri gönderdik. Dönüşü dün yaptılar , hesap şuan elimizde.. Tekrardan teşekkür ederim.
Memnun olmayıpta napayım , İstersen 500$ 'ın hepsini dağıtayım ?
İhtiyacı olan adama zaten yardım ediyorum , sana ettiğim gibi..
Konu fazla uzamasın , Rapor ettim.
O bilgileri doldurup gönderdim ama olumlu cevap alamadım

Üstünden bayağa zaman geçtiği için hatırladığım kadarını yazdım.Daha ne yapabilirim?