isini bilen adsenseden güzel kazaniyor kazanamayanda hatayi hep birilerinde ariyor!
Türkiye nin diger ülkelerden ne eksigi varki Türkiyeye vergi ödemiyor ama adwords kullanicilarina gelince adamlarin parasini tikir tikir götürüyor!
Türkiye ye böyle bir hizmet sunuyorsa bu sunmus oldugu hizmetten de para kazaniyorsa vergisinide ödeyecek abi her kim olursa olsun! Ev sahibi kirasinin fazlaligini ödüyor köse basindaki bakkal dahi veresiye veriyor + vergisini ödüyor google kim oluyor? benim ülkemin bakkalcisi benim gözümde googleden büyük bakkal yine parasi olmayana veresiye veriyor hadi google adsense yayincilarina bir ay torpil gecsin 10 kisiye kazanci olmadigi halde 100 dolar ödesin de görelim? ben yurtdisinda oldugum icin her girdigim türk sitelerinde ip adresimden dolayi yabanci reklamlar cikiyor hepsine tikliyorum valla kazanan ülkemin yayincisi olsun