yakamoz01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gelsinler gelsinler eminim ki olan bizim 2 kuruşluk adsense gelirine olacaktır. ne şiş yanar ne kebap ne google üzülür ne binali. olan yine garibana olur.
Google gelirlerde düşüş yapacaktır belki, ancak bunun için hükümet yetkililerini suçlamak ne kadar doğrudur bunuda düşünmek gerek. Sonuçta gel bana kazancının yarısını ver demiyor, hakkı olanı istiyor Türkiye. Türkiye'de iş yapıyorsan bunun vergisini bana ödeyeceksin diyor. 3-5 kuruş kazanan esnaftan vergi alınıyor da Google'ın ve özelliği var ki vergi vermeyecek, muhatab almayacak.