Az da olsa çok da olsa fayfası var.
No follow'un bile bence faydası var.
Başka sitede linkinizin olması herzaman +1'dir.
Gerisi teferruat "bence"
Karşılıksız pr7 sitede tek sizin linkiniz olsa evet faydası kat kat artar o ayrı mesele