Merhaba arkadaşlar ;
Msn'de bir arkadaş ile karşılıklı link değişimi hakkında konuşurken konuşma biraz bu konuda tartışmaya dönüştü. Düşüncelerimiz uyuşmuyor bu konuda diyebiliriz. Burada konu açarak bu konu hakkında bilgili kişilerin görüşünü almak istedim.
Şimdi konu kısca şu. Rekabet oranı yüksek bir kelimede bu arkadaşın 4. sırada benim ise 8. sırada birer sitemiz var. Bu sitelerden karşılıklı keyword kelimede link takası yapmanın iki site için de faydası / zararı nedir?
Lütfen konu hakkında yorum yaparken, yorum yapan başka kişileri incitmeden yalnızca fikrinizi belirtiniz.