ınsanlar bana bazen pm atıyorlar hocam bu nasıl hukukculuk neden bu kadar sıddetı desteklıyorsunuz dıyorlar
al kardesım sımdı bu kedıcıklerın gozlerını oyanlara hukukda gecen ceza 250 tl yı gecmez tas patlasa medya baskı yapsa mahkeme masrafları dahıl alıcakları para cezasından öteye gecmez ne yapalım yanı bu durumda hukuk var vaazlarımı vereyım bu ıs hukukluk degıl sopalık


bunları yakalayıp doveceksın essek sudan gelene kadar doveceksın