r10da en az 10 tane multi üyelik kullanıyor
daha önce dolandırmıştı beni şimdi yakaladım konuşma fırsatını buldum

r10 dışından hiç kimseye paranızı bozdurmayın sizin msnnizi ekleyip r10da kendilerine ait olmayan bir nick verip itraderlerine kandırıyorlar sizi
mümkün oldukça pm ile iletişim kurun

stanger nickini kullanıyor(Şekilli yazılıyor stanger yazısı)

msn görüşmesi