Konu
Dünya kupası maçlarını izleyemeyecekmiyiz?
12-06-2010, 10:23:19
#28
Syntax
yumatu uydu var bizdede.. dün fransa maçını açtım rahat rahat izledim şifre felan girmeden nasıl oldu acaba :S