awdizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
burdan


yenen veya yenemeyen konunun altına mesaj bırakırsa sevinirim

ben 2. hamlede yenildim
bir pislik olduğunu anladım zaten bu adamı yenmek imkansız demişsin 2. hamlede yendim demişsin