Konu
Bir webmaster'ın masa üstü :) (Masaüstü resmini ekle)
12-06-2010, 06:37:35
#47
DarksPrince
Aslında masaüstü arka planınız diye değil Yerel Disk D diye konu açacaksınız. Ne varsa orada vardır