Ah kardeşim kesinlikle yanlış anlamam haklısın fiyatı kar etmek için yazmadım zaten tamamen seven arkadaslara bulusturmak kar etmeyi bırak su et yokluğunda zarar eder miyim onu bile bilmiyorum.. Anne hazırlayacak mantıyı? ve birşey daha söylemek isterim sende beni yanlış anlama o dediğin yerlerin mantısını biliyor musun? Sahsen ben yemem ki bir ortama gelipte o mantıyı satmam da; valide bi ara evde bir şirket için dolduruyordu gerçekten yenilecek gibi birşey değil.. Sonra vazgecirdim zaten firmaların satışını baltalamak istemem ben de ama içindeymişin madem az biraz ne gibi üretimler olduğunu da biliyorsun.. Amacım burda kar etmek değil yine söylerim seninde söylediğin gibi para kazandıracak bir fiyat değil.. Vakum olayına kızartılsa bile karsıyım çok sağlıklı bir tasıma yöntemi değil sanıyorum ama isteyen olursa yaparız da sorun değil.. Ama kargolar zaten neredeyse 1 gun içinde tüm türkiyeye göndermekte artık ürünleri 1 gun içinde vakum gereksiz düşüncesindeyim..