Darklord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Devir nedeni nedir ?
Geç kaldın Onur Devir işlemi yapılmış

Devir nedeni projenin Türkiye lokasyona taşınması. (arkadaşın dediği kadarıyla)

project2007 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
http://www.hetzner.de
Doğrusu bu sanırım,setup parası olmasa çok iyi ama setup parası bozuyor işi
Evet düzeltme için teşekkürler.

Setup ücreti evet el yakıyor ayrıca bu veri merkezi ile ilgili bir çok sorun yaşayan arkadaş mevcut.