Bende 1 domainin düşmesini bekledim 2 ay sonra tekrar tescil ettim. Ama diğer 2 domaini mecburen onlinenicteki bayi hesabıma transfer ettim. Müşteriyi madur etmemek adına...

Bence domain almadan önce herkesin iyi bir araştırma yapması gerekiyor...