Lcd daha iyidir bence. Beko arçelik servisinde 2 yıl çalıştım çok sayıda plazmayı müşteriler geri verdi nedeni ise gölge kalması.Bende gözlerimle şahit oldum.Yemyeşil saha üerinde koşan futbolcuların arkalarında karaltılar kalıyordu.Ama Arçelik plazma olması ve Sony tarzı aletlerle yarışacak durumda olmaması da bunda etken olabilir.LCD daha yeni teknoloji olduğundan ben onu tercih ederdim ki önümüzdeki ay bende alıcam fikrim bu yönde.