iddaa zaten tutmuyor.
adamlar düşük oran veriyor diye zor maç veya alt üst, ilk yarı ikinci yarı vs riskleri alıp oranı yükseltiyorsun, bu sefer kupon yatıyor.
sen benim dediğimi yap. firmaları ara, sat gitsin.