Merhaba resul bey ;

"Yapılacak birşey yok" kelimesi kullanılmadığını ve bu sorunu karşı tarafın çözümlemesi gerektiğini destek kayıtlarınızdada dile getirdik. bu açıklamayı bizim değil karşı firmanın size yapması gerekmektedir. Destek kayıtlarımızdada aşağıdaki cevaplar iletilmiştir.

Yanlış anlaşılmadan kaynaklanan bu problem hakkında gerekli açıklamayı yapmaya davet ediyorum.

Saygılarımızla.


----------------------
06-10-2010 11:50 - SUPPORT DEPT - Ticket Closed
Resul bey ;

R10'da konu açıyor olmanız hiçbir değişikliğe neden olmadığını bilmeniz gerekiyor.
Turkticaret.net , isimtescil.net,ihs ..vs hepsi aynı şekilde işlem yapmaktadır. onları örnek almıyoruz fakat belirli kurallar var ve bu kurallara uymak zorundayız.

Rehin alınmış olması demek hiçbir süret ile domainin transferine müsade edilmemesi demektir. ki domaini transfer edebileceğiniz yol izah edilmiştir.

saygılar.

06-10-2010 11:34 - Kullanıcı Adı: Tekrar Aç
Hangi ICANN kuralları arkadaşım? Aadamların ResellerClub'ta bayiliği var, adam benim için 1 domain için gidip başka Registardan kayıt mı yapsın? Bu işin neresi mantıklı? Resmen domainimi rehin aldınız. Hakkınızda R10.Net 'te şikayet konusu açılmıştır, Toz konduramadığınız ICANN kurallarınızı dilerseniz orada açıklarsınız, kolay gelsin...

06-10-2010 00:28 - SUPPORT DEPT - Ticket Closed
Merhaba resul bey ;
sorun cıkartımı ile alakalı birşey değildir. karşı taraftaki firma bu konu ile alakalı alternatif registrar firmasından transefer talebi gerçekleştirebilir. bu sizin değil karşı tarafın halletmesi gereken bir durumdur. move service yöntemi ile aktarım gerçekleştirilememektedir. move service yöntemi ile yapılan işlemlerde ICANN Kuralları dışında bir transfer gerçekleşmiş olmakta ve bu durumdan dolayı bütün sorumluluk firmamız üzerinde kalmaktadir. başka registrar üzerinden yapılacak transeferde mailinize gelecek olan Directi,Public Domain Register firmasının göndereceği onay mailini onaylamasını siz gerçekleştiriyorsunuz ve bu aşamada sorumlu firmamız olmamaktadır.

firmamiz domain transeferleri esnasında müşterinin transfer taleplerini yanlızca standart transfer işlemi ile birlikte kabul etmektedir.

Anlayışınız için teşekkür ederiz.
Saygılarımızla.
---
06-09-2010 09:12 - Kullanıcı Adı: Tekrar Aç
Başka bir registar olmaz şu saatten sonra, domain ücreti ödendi ve 17 Temmuz'da süresi doluyor bu domainin. Acil olarak aktarım yapılması gerekli. Sizin bahsettiğiniz güvenlik srunu nedir? Neyse gereğini yapalım ama acil olsun lütfen. Ben arada kalmak istemiyorum karşı tarafa ücret ödendi sizin aktarım yapmanız bekleniyor, lütfen sorun çıkarmayın rica ediyorum...
--
06-09-2010 08:30 - SUPPORT DEPT - Ticket Closed
Merhaba resul bey;
muhasebe sistemi ve güvenlik prensipleri nedeni ile bahsettiğiniz şekilde transfer gerçekleştirilememektedir.

lütfen başka bir registrar üzerinden transefer talebi gönderiniz .

saygılarımızla.

----
06-08-2010 18:53 - Kullanıcı Adı:
SMY Hosting'de olan bir domainimi (xxxxxx.com) başka bir firmaya transfer ederken şöyle bir mail aldım:
Bize transfer etmek istediğiniz alan adınızın kayıt edildiği firma (ResellerClub), bizim kullandıgımız firma ile aynı olduğu için transfer kodu uygulaması ile transfer işlemi yapılamamaktadır. Şu anda kullandıgınız firmaya lütfen aşağıdaki bilgileri iletip, aln adınızın transfer edilmesi için "Move Services" yapmalarını rica etmelisiniz.
Bilgilerimiz şöyledir:
Domain: xxxxx
Customer E-mail: xxxxx
Customer Number: xxxxx
Bu maile göre ne benim ne de Transfer edeceğim firmanın yapacağı bir işlem kalmadığını görüyorum ve tarafınızca (SMY Hosting) gerekli işlemlerin yapılmasını rica ediyorum.rnrnKolay gelsin, iyi çalışmalar...
-----------------