akafo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlk çalışmam demişsiniz güzel bence
Teşekürler hocam. Anlamadığım şu, beğenmiyorsun ama neye göre? İlk çalışmam, 3-4 saatte yaptım. Amaçsız, sadece kendimi sınamak için. Beğenmedin, yorumunu yaptın tamam ama -rep vermek nereden gelir? Acayip..