Direkt verimerkezinden mi aldınız?

Sizden bu sunucuyu devralan kişi, sonraki ödemelerini yine verimerkezine mi yapacaktır ve bu ödemeler ne kadar olacaktır?

Bir sonraki ödeme periyodu ne zamandır?

İlgilenebilirim.