Seo"da Türkiyede kendini bir numarami saniyorsun

Denmiş;

Tanımam etmem 2 kişiyide. Seo'da iyiysen kelimesinde geç.
Böyle dengesiz çocukca işlerle birde not düşmek nedir?
Büyüyün artık, anlamıyorum cidden insanları.