Dünde açılmıştı ve kapatılmıştı konu.
2 - 3 mesajlı bir üyenin direk bu konuyu açması garip geldi bana.
Hacklendiyse hacklendi bizene zaten?
Çapulcuların reklamını niye yapıyorsunuz?