yazık ya. İnternete ilk başlangıçlarımda tıklıyordum böyle bilmiyorumya reklam şirketlerinden para kazanıldığını. Tıklıyordum bakıyorum ortada dizi yok.
Hakkımı helal etmiyorum böyle insanlara.
edit:HTT derken yanlış anlaşılma olmuş kendisinden özür diliyorum.