yazık ya. İnternete ilk başlangıçlarımda tıklıyordum böyle bilmiyorumya reklam şirketlerinden para kazanıldığını. Tıklıyordum bakıyorum ortada dizi yok.

Hakkımı helal etmiyorum böyle insanlara.

edit:HTT derken yanlış anlaşılma olmuş kendisinden özür diliyorum.