Adam haklı değil, yaptığı hakkıyla para kazanmaya çalışanların hakkını gasp etmek. Fakat Türkiye'de "Reklama tıklarsam bilgisayarıma virüs girer" diye düşünen adamlar var maalesef. Reklamlara tıklamıyoruz, illa ki teşvik olacak.