anarschi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bekleyinde pippy v2 yi de çıkartalım
pippy 3.0'ın olmadığını bende biliyorum hocam fakat resimdeki kategorilendirme filan hoşuma gitti o yüzden dedim yukarıdaki tema varsa paylaşılabilir mi diye

kolay gelsin..